28 gün önce sezeryan ile 2. Doğumum oldu ama 2 haftadan fazladır sezeryan yerimde açılma oldu azıcık iltihap akıyo aşırı derece Dr gittim 2 ayrı ilaç ve krem kullandım morarmalarım geçmişti bugün tekrar başladı ve yataktan kalkamayacak duruma geldim artık başına gelen varmı yarın için randevu aldım tekrar doktora gidicem artık çıldırıcam yürürken vs çok zorlanıyorum