Miray08 Oğlum 8,5 aylık aynı anda üst 2 alt 2 dış çıkmaya başladı ama alt iki dişi de yamuk geliyor. Böyle olup sonradan düzelen oldu mu? Doktora götürmek gerekir mi?
Miray08 S_x_w yani çapraz bir sekilde geliyor nasıl düzelir bilemedim endişelendim bunlar süt dişi ama kalıcı dişleri de böyle olacak diye.
biradamavisi Miray08 o zaman düzelir ya. Bizimki emzik emiyordu emziği bıraktırdım ben dişleri çok yamuk çıkıyordu emzikten bir süre sonra düzeldi.
Miray08 biradamavisi ikiside çapraz geliyor daha yeni gelmeye başladılar tam çıkmadılar ama ikisi de çapraz. Kendi nasıl düzeliyor
S_x_w Miray08 çapraz ve geride geldi benim çocuklarımın ama süt dişleri düzeldi..ha bu demek değil tabi ki kalıcı dişler düz olacak..süt dişleri dümdüzdü ama Ortodontik tedavi görüyor oğlum..kızım da görecek..ama bu çene yapısıyla alakalı
biradamavisi Miray08 bizim öne doğru çıkıntı dişler. Emzikten dediğim gibi. Kendi şöyle düzeliyor bebeklerimiz şuan gelişimlerinin en hızlı olduğu dönemde suratlarının şekli ay ay değişiyor. Bu nedenle dişlerin de yerleşme düzeni değişiyor hep. Benim oğlumun zamanla yüzü büyüdükçe düzeldi. Sizinki de düzelir inşallah.
S_x_w Miray08 13 ve 10 yaşında büyükler..bizdeki durum farklı ama damak yApısı dar ve kalıcı dişleri benim dişlerime benzeyip çok iri olduğu için🙈çarpıklık oldu..Bebekken çıkmasıyla alakalı değil yani çünkü alt dişler çarpık ve geride çıkmıştı ama altta sorun yok mesela