Iyi akşamlar anneler, 4ayligiz ne kullandıysak gazımızgazımıza çare bulamadık gu n geçtikçe düzeleceğine dahada artıyor sanki 😔 doktorumuz bu kontrolde bu ilacı verdi araştırdım ama çok fazla kullanan yok. Aranızda kullananlar var mı memnun kaldınız mı?