AyseSerraMoms mama reddi mi meme reddi mi bu arada,ikisinin degisiyormus da ondan soruyorum,bizim artık meme yok,2.ayda bitti sdce mama var 2 aydır ama içermek çok zor.biraz bunalticam sizi belki ama düzeldi demeniz umut oldu bana genelde düzelen az çünkü.bizom süreçten bahsedeyim size ilk 2 ay her şey harikaydı hem meme hem mama birlikte gidiyordu ayına göre içmesi gereken miktardan fazla bile içiyordu kilo alımı da gayet iyiydi,önce memede aglamalar başladı istemedi hemen ardından mamaya da biberona da aynı şeyi yapmaya başladı doktora gittik bi sürü tetkik tahlil yaptirdik bsy çıkmadı bekleyelim dedi doktoru 15 gün sonra yine aynı devam etti acaba süt alerjisi mi dedik kakadan tahlil alındı bakıldı alerji yok dendi,alerji mamasi bile denedik onu hele hemen kustu,farklı Mamalar denedim SMA optipro kullanıyoruz en basundns veri ve xok severek içerdi biberonu da lansinoh,onlari da değiştirdim aptamil denedim bebelac gold denedim yok avent dr.browns denedim yok,eski mamaya ve biberona geri döndüm,yine degisien bsy olmadi zar zor uykuda veriyorum ama o da öyle lıkır lıkır içme değil zoraki milim milim.