Merhaba sevgili anneler, bebekleriniz 18 aydan büyükse ve yürümediyse neler yaptınız ? Doktora gittiğinizde neler söyledi ve hangi alanlara yonlendirdi ? (Benim bebegim, kendi basına ayağa kalkıyor desteksiz , bir iki kez de 2-3 adım attı . Yürüme arkadaşı ile yürüyor ama hemen bırakıp emeklemeye devam ediyor . Bebişim 26 sında 20 aylık olacak. Doktorumuz 18. Ayda genel muayenede cok güçlü bi cocuk dedi , normalde benim ortopediye yönlendirmem lazım ama cok güçlü oldugu için gerek yok dedi . 20. Ayda yürümezse yanıma gelin dedi. ) biz de gideceğiz doktora . Sizlerin süreçleri nasıl geçti ?