Birisibirisi her antibiyotik Ya da ilaç buzdolabında saklanır diye Bişey yok üzerine yazıyor ona göre koyuyorum dolaba ama geneli ateş düşürücüler için 25 derecenin altında saklanması yönünde bu yaz aşırı bir sıcak olduğu için buzdolabına aldım onlarıda açık olanları.Genelde hep yedekli tutarım bir ay geçerse açık bi şekilde kalırsa atarım etken maddesi azaldığı için.