Balse Kızlar bıgun elimle kafasını severken fark ettim kafasının tepesi çok hafif çukur bıngıldağı au kaybı diyor internette başına gelen var mı yarın götürücem çok korktum ya
Aryaklc Balse bizde de vardi doktor hafif cokukluk normal demisti bende çok korktum sık sık emzirip mama vermeye başladım simdi 5 aylik oldu kalmamış bile cokukluk ama yine de doktora götürün tabii
Ecem__ Balse benim bebegiminde olmusti doktora sordum normal dedi.cok agladigindada siser diyordu.korkulacak bisedegil canim zaten benimki buyudu bingildak kapanmistir