AyyuceNurY üst dişten mi alındı ben malesef izledim çok korkuyorum bir tanıdık nohut büyüklüğünde aldırmış doktor üst dudağıma dikmiş gergin duruyor dedi sizinde öyle oldu mu ağızda diktiği yerde gerginlik. Damak oyulup kapatılıyor orası oyuk mu kalıyor. Benim dişime devlet hastanesi çekilecek dedi özeldeki doktor bu şekilde kurtarılabilir yüzde yetmiş dedi çektirsem mi dedim videoları görünce 🙁