Sevgili anneler merhabalar. Bebeğim bugün tam dört aylık, eli ağzından hiç çıkmıyor ve çok fazla salyası var . Diş mi çıkartıyor emin değilim, önereceğiniz bir diş kaşıyıcı vs var mı acaba? Ya da siz bu süreçlerde neler yaptınız önerilerinize ihtiyacım var:)