Primayla başladık bizde sonrasında fiyatı pahalı diye denemedigim marka kalmadı ama ya sızdırdı ya pisik yaptı hiç rahat değildi bebegim ve sık değiştirdim onları hep günde primayı 5 tane kullansam başka bez en az 7 tane oluyordu yani aynı hesaba geldi şimdi yeniden prima kullanıyoruz, indirim varken hemen alıyorum stok yapıyorum