Merhaba, ikinci çocuk olsun olsun yaptıracağım diyordum.
Cidden büyüklüğü ve ilk kızımdan sonra iki yıl emzirme dönemiyle birlikte maalesef sarktı.
Sadece görüntü olarak değil, uzun zamandır boyun ağrısı çekiyorum. Yeniden o ağrıları çekmeye başladım. Emzirme dönemi biter bitmez olacağım ama internette detaylı çokta bir bilgi yazmıyor.
Nasıl oluyor, iz kalıyor mu, emzirmeyi etkiliyor mu? Devlet karşılıyor mu? Bir de küçültme dikleştirme gibi düşünüyorum.
Nasıl oluyor bu işler acaba ?