Normalde bepantol kullanıyorum pek pişik problemi yaşamadık o bitince mustela almak istedim kafama tüküreyim bildiğinden şaşma dimi daha iyidir diye hani bebeğim atopik dermatit cildi çok hassas çok sorun yaşıyoruz dikkat etmem gerekiyor kullandıklarıma mustela aldım eczaneden ikinci gün olmadı bebeğimde küçük küçük sivilceler çıkmış poposunda pişik olunca kırmızılıklar olur bu beyaz ucu yani . Sinirim bozuldu sıcaktandır dedim ama sanırım kremden çocuğu her gün çıkarıyorum yoksa şimdiye kadar olurdu . Biraz araştırdım bu sorunu yaşayan çok insan varmış . Her bebeğin cildi aynı değil ama bir marka işe yaramaz anlarımda mantar yapması ya da isilik gibi yani böyle ürünlerin bunu yapmasına çok şaşırıyorum devam ederse doktora gideceğim yarın artık.