Hanımlar merhaba. Bulunduğumuz ilden eşimin memleketine gideceğiz yaklaşık 11 saatimiz var. Kızım akşam 10-11 gibi uyuyor 1 buçuk yaşında. Eşim diyor ki akşam üzeri çıkarız biraz oyalanır arabada sonra uyur gece rahatça gideriz ben kullanırım arabayı saatlerce diyor. Daha önce de çok git gel yaptık doğudan batıya uzun yol deneyimi aralıksız kullandığı çok oldu. Şimdi bebek bir de gece yolculuğu olacağı için korkuyorum eşim bi an uykusu gelir Allah korusun kaza vs diye. 5-6 saat gidip sonra bir şehirde konaklamayı teklif ediyorum çok ılımlı yaklaşmıyor kullanırım bişey olmaz diyor. Bu şekilde memleketi uzak olan annelerim siz nasıl yapıyorsunuz veya siz olsanız napardınız? Tavsiyelerinizi bekliyorum