Merhaba, benim bebeğim sürekli emerken uyumaya alıştı, ama ne zaman yerine koysam uyanıyor. Kundak asla yaptırmıyor, gündüzleri 1-2 saat deliksiz uyuyor sadece. Geceleri de 2 saat dışında kesintisiz uyumuyor, sürekli ıkıldıyor, kundak yapınca ellerini çıkartmaya çalışıyor. Nasıl bir yol izlemeliyim sizce. Çünkü gündüz uykusu hiç yok