06elfber06 Ay gecen ay 2 tane takim sattim normal kargoyla gonderdim tanidikti uygulamadan almadı neyse 2 tane takim ya minicik bir poşet bide ucuz olsun diye ptt ye gittim 67 tl 50 kuruş dedi kulaklarim duyduguna inanamadi kalbim kan pompalamayi unuttu resmen 🤣🤣🤣🤣🤣