Pinar_onatt Oğluşum cumartesi günü bi anda gözleri şiş uyandi pazar günü yani bugün gözleri kanlandi damar damar baya belirgin ve elleri hiç gözünden inmiyor sürekli kasıyor sizin de başınıza böyle bisi geldi mi alerji mi yoksa hasta mi oldu
Sevgim4sana Pinar_onatt muhtemelen alerji olmus bol bol soguk suyla yıkayın yarına kadar gecmezsr göze gidersiniz.
papatyahanim0905 Geçmiş olsun. Mikrop almış belli ki. Şişmesi ondan doktora gidin göz damlası veriyorlar. Kullanınca bir şeyi kalmaz. İlerlemesini istemiyorsanız. Çayı demleyin pamukla demlediğiniz çaya batırıp gözlerinde gezdirin iyi gelir bir nebze olsun.
Mervebyr Bende bu durumu arastrmak ıcın girdim aynen benim oğlumda dünden beri gözünden ınmıo elleri kaşımaktan şişti artık
Pinar_onatt Mervebyr evet benimkide ilk öyle başladı cumartesi günü pazar gününden beri kan topladı kanlı gözü aman dikkat edin ilerlemesin sizinki bugün gidebildim doktorumuza 1 damla 1 göz kremi 1 ağızdan damla verdi bakalım kullanıcam şişlik.bisi değil ama kızarıklık ve kanlı olması canımı çok sikiyor
Pinar_onatt papatyahanim0905 hastaneye gittim doktor ne alerji ne de enfeksiyon yani ikisini de olabilir olmayabilir de dedi göz damlası göz kremi ağızdan damla verdi sabahları sarı sarı akiyor şibil givi kanlı hep şişikk
papatyahanim0905 Pinar_onatt benim bebeğimde de aynısı olmuştu sarı sarı akıyordu böyle. Doktor damla yazmıştı düzenli kullandım geçti şükür sizin de geçer umarım. İnşallah alerjik değildir.
Pinar_onatt papatyahanim0905 çok teşekkür ederim bugün biraz iyi gibi sanirim bizimde 2 3 güne gecicek 🙏