Sultiss Şu an lohusa olup da sıcaklıklardan aşırı derecede etkilenen var mı? Soğukluk hissetmiyor vücudum sizin de öyle mi?
Ahlasinannesii Sultiss Nasıl giyiniyorsunuz ve s soğuk şeyler tüketiyor musunuz bende lohusayım giyin soğuk yeme içme diyip duruyor herkes
Metemelekk Sultiss aşırı sıcak nem çok normal giyiniyorum kendimi lohusa gibi hissetmemek için 🤣 20 günlük oldu bebeto onu da sıkı fıkı giydirmiyorum yani kasmadım kendimi yok çorapsız durma yok yelek giy 🤣 bu mevsimde yelek mi giyilir 🤣
Mariposa Sultiss bence olabildigince terleyin, o şekilde hem ödemleriniz gidecek hemde eklem arasında sıvı kalmadığı için ilerde kireçlenme sorunu yaşamayacaksınız . Zor ama terlemeye devam edin 🙂