Kızlar bebegim 5 aylık oldu fakat doğum sonrasın 38 gün kanamadan sonra bebeğim 2 ay 15 günlükken ilk regl oldum sonra 2. Reglide oldum fakat şu an regl olamadım 2.kutuya geçtik cezeratta kullanıyorum fakat doğum sonrası ki ilişkilerde ne ben me eşim ekstra korumadım ve geri çekilme oldu şimdi regl olmadigim için de korkuyorum doğum sonrası hamile kalamak çok kolay diyorlar test mi yapayım yoksa ilk 1 yıl regl düzensizliği normal mi ? Bu arada hemen gebelik istemiyordum ve 3 5 yıl düşünmüyorum🙏