Merhaba anneler oğlum 8 aylık bir kaç gündür kısa kısa ürperiyor sanki ekşi bişey yemişte öyle minik bir titreme gibi anlamlandıramıyorum internetten baktım üeperme atağı yada epilepsi nöbeti.. gerçekten çok tedirginim ne zaman yapıcağını bilemediğim için de bir türlü videoya cekip doktora atamadım az önce yine yaptı ve sizlere sormak istedim aranızda yaşayan var mı 🥺