Merhaba, malum havalar çok sıcak . Gün içerisinde onlarca kez bebeğimin üzerini değiştiriyorum , boncuk boncuk terliyor . Şu an termometre odayı 31.6 derece gösteriyor, cam üstten Açık , vantilatör bize değmeyecek şekilde çalışıyor . Bebeğim 3 aylık ve üzerinde sadece zıbın var . Üşütüp üşütmeme konusunda bir türlü emin olamıyorum . Deneyimli annelerden öneri almak isterim 🙏