Yusufayse ben ilk bir ay vermedim Şubat’ta doğdu miniğim zaten, soğuklarda gerek görmedim ama verdim sonrasında… Yani kesin söylemlere bakmıyorum, çocuğumun anası benim, ben nasıl uygun görürsem o şekilde davranıyorum🤷🏻♀️ milletin dedikleri umrumda degil…bes aylık şu an ve su veriyorum bol bol… Havalar çok derece malummm.