Anneler oğlum yarın 16 aya giriş yapıyor. Birkaç hafta önce yürüdü odadan odaya gezdi. Hatta kendi birkaç kez kalkti yerden yürüdü . İyi gidiyordu üstüne ekleyecek derken, dünden beri kanepede gel gel yaparken gelmeye korkuyor çömelip geliyor. Benim elimi bırakmıyor, tek elimi tutarak geziyor. Zaten oldukça geç kaldığını düşünüyoruz, tam oldu yürüdü derken bir de bu çıktı. Yani evet 18 aya kadar vakti var yürümenin ama bir anda iyiyken tekrar nasıl başa sarabilir. Düşmedi de korku yaşamadi bu yüzden. Çocuk doktoruna gittik degerler çok güzel. Zamanı var dedi. Başka nereye gidebiliriz bunun için. Fizyoterapi mi nöroloji mi ortopedi mi kulak burun boğaz mı(kulakta denge sorunu mu var) nereye gitmeli ne sıkıntısı var anlamıyorum. En azından varsa bir şey erken müdahale edelim. Bir fikir verirseniz sevinirim