Buket57 Kızlar iyi akşamlar😍 minnoşların kıyafetlerindeki lekelerle nasıl baş ediyorsunuz,özellikle kaka lekelerinde?
benkosarim Buket57 Asperoks sarı güç e bebekte ki leke çıkarıcısi kosla domol bunlari kullanıyorum herhangi biri hangisi varsa hemen sıkıp makinaya atıyorum hemen çıkıyor
CaninannesiCemre Buket57 Amway home var , özellikle zıbınlar beyaz ise sıcak suda bekletip ondan döküyorum bir de çok az homm oxi power var ondan döküp bekletip,makineye öyle atıyorum
Okuyanbiranne Buket57 bulaşık deterjanı kendi kıyafetlerimize. Bebeğin biberon temizleyicisi mi bebeğime kuşlsnıp duruluyorum. Kalıp sabun da yaparım ama çıkmayanları bulaşık dt.
35lavanta Buket57 O an hemen beyaz kalıp sabunla güzelce çitileyip birazda o şekilde sabunlu beketirseniz hemencicik çıkıyor ama vakit yok derseniz e bebeğin çamaşır sodası var sıcak suya azcık koyup çamaşırları içinde bekletiyorum sonra yıkıyorum makinada beklemiş lekelerde kesin çözüö oluyor
Sevvalparslan Bende burada bekleyeyim o ladar çok lekeli kıyafetimiz var ki ne yaptıysam olması kimyasal da kullanmal istemiyorum nolucak böyle
Masalperisi Ben genelde beyaz sbunla çıkarıyorum kaka lekelerini falançitiliyorum sonra makinaya atıyorum
Alyadua33 Bende vanish kullanıyorum pembe kutu yanılmıyorsam şu anda a101 de indirimde 3lt 120 lira bi deneyin pişman olmazsiniz
Nazikomom Buket57 kosla be e bebek leke çıkarıcı bunları kullanıyorum önce nemlendirip çitiliyorum sonra hop makinaya leke meke kalmıyor 👌🥰