Melis1661 küçük anlamaz demeyin yanında ağlamayın. O da hisseder. Azalma hepimiz yaşadık belli dönemler. Birkca güne geri gelirse birde bebek aktif etmiyorsa sorun yok gelir inşallah sütünüz. Benimde zaman zaman azaldi. Ama 16 ay oldu hala emziriyorum. Hatta sizin bu dönemlerde biberona alışmıştı meme reddi yasamistik ama ben sürekli sağdim verdim bir şekilde devamlıligini sağladım.