egee_momm CmreKSidar sağoll balımm🩷 ay git boyat hemen kendime geldim resmen ilk defa boyattım bende🤌🏻
egee_momm yagmurkokusu_ ay o kadar da kıyamadım baya uzundu çünkü bide alışkın değilim o kadar kısa saça🥲
yagmurkokusu_ egee_momm Buda yakışmış ama güle güle kullan keratin bakımda yaptır dümdüz anca bu sıcağa bu gider
Frezya26 egee_momm güzel canım güle güle kullan değişiklik iyidir. Benim de ara ara küt kulak hizasında kestiresim geliyor valla hem kısa saç büyük rahatlık bence
egee_momm Frezya26 sağol canım🩷 ben daha kısa kestirsem oturur ağlardım yıllarca uzun saç kullandım çünkü 🤭
Duygu_52AK egee_momm Çok güzel olmuş canım çok yakışmış bence 🌸bu hangi renk olarak geçiyor canım bende boyatmayı düşünüyorum
egee_momm Duygu_52AK çok teşekkür ederim kuzum 🩷 valla gittim kuaföre eşimin kuzeniydi bi kaç model gösterdim sonra sen kafana göre yap dedim ona bıraktım tamamen 🤭😂