yerlersenietipuf Doğumdl yapalı 11 ay oldu 12 olmak üzere. Regl yeni oldum. Ama çok az oldum akıntı çok az azdı. Ve 2 gün bile tam sürmedi kesildi. Ben şimdi napayım. 2 gündür hiç gelmiyo diyebilirim. Regl bittimi ben ne durumdayım normal mi bu
Mgf yerlersenietipuf benimde 5. Ayda oldu adetim. İlkinde çok az oldum. Sonrakine çok çk fazla ve erken oldum. Halada fazla oluyorum
Sevda_41 Benim doğum sonrası aşırı kötüydü çok fazla kanamam ve ağrım oldu kişiden kişiye değişebilir bence
yerlersenietipuf Sevda_41 ilk doğumda 9 ay sonra olmuştum ama normal olmuştu. Buna anlam veremeidm. Çok çok azdi