Deniz06 Memnun kaldınız mı? Ne kadar süre kullandınız ve saçınızı yıprattı mı, döktü mü? Bu sıcaklarda sürekli terlemekten saçımı falan düzleştiremiyorum. Bebek saçlarımı görseniz ahenkle dans ediyorlar. Farklı önerilere de açığım kızlar ❤️
MelindaMelisa Deniz06 Ben pişman oldum aşırı derecede döktü saçımı.Sürekli kurutmak gerekiyor ve tuzsuz şampuanla yıkamak lazım.Bekarken 6 ay kullanmıştım ama çocukla kullanamadım çünkü kurutamadım hiç saçımı etkisi 1 ay sürmedi.Sonrasındada müthiş sertleşti saçlarım
35lavanta Deniz06 trendyolda satılıyor yorumlar bayaaa bayaaa iyi saçlarım belimde kuaföre dünyanın parasını verceğime kendim yapmayı düşünüyorum
purpleeila Deniz06 brezilya fönü değilde keratin yaptım evde kendim saçıma şu an çok güzel oldu saçlarım brezilya fönü yaptırmışım gibi düz duruyor kabarıklığı da gitti
seninanonim Deniz06 Yazın önermem denize girmemeniz gerek yaptıracaksanız. Ben evde kendim yaptım kullandımda bir süre fakat yıprattığını düşünüyorum
keskebirazuyusam Ben 2 kere yaptırdım ikisinde de o kadar rahat ettim ki. Tuzsuz şampuan kullandım ve her duştan sonra nemli yer kalmayacak şekilde kurutursan 6 ay garanti kullanıyorsun. Saç kremi kullanmayı ihmal etme çünkü şampuan tuzsuz olduğu için saçların kurur. Nem oranı yüksek bir yerde yaşıyorsan bu zamanlarda Brezilya fönü tutmayabilir
Deniz06 keskebirazuyusam evet nem oranı yüksek bir yerde yaşıyorum. Bursa’da 😫 tuzsuz şampuan kullanıyorum ben normalde de demekki ondan mı saçlarım bu kadar sertleşti
aslihanbsbg Ben cok kez yaptidrdim bebekten once cok da severim rahatlik çünkü sacima hic bir zarari da olmadi ama yaz aylarinda kullanimi cok rahat olmayabilir cunku sıkı kurutman gerekiyo ki hem uzun sure kullanabil diye hem guzel goruesi icin memnun kalmaz icin ben hep kışa girerken yaptiririm ekim kasım gibi yaza kadar kullanirim
Deniz06 35lavanta bir arkadaşım yapmıştı trendyoldan alıp ama tam düzleşmemişti. Belkşde o yapamadı bilemiyorum
Deniz06 seninanonim aa denize girilmemesi gerektiğini bilmiyordum. Kışa ertelemek en iyisi galiba 🥰 teşekkür ederim