Kızlar bebeğim 8 aylık olacak. İki gündür dikkatimi cekti normalde çok şık degistirirm ve şık degistirmeme kadar aşırı doldurur ama bu iki gündür az bez sayısı var. Mesela sabah uyanınca değiştirdim öğlen değiştirdim ve şimdi duş aldığı için değiştirdim şimdi ki boştu yani 2 bez sayın yatana kadar 3. Bezi olur. Az değil mi yoksa bezi büyük diye mi bir tık büyük takıyorum isilik olmasın diye. Çünkü bezinde turunculuk pembelik vs. Yok çiş yaparkeb ağlama yok. Zaten beni sık emiyor ek gıda yiyor su iciriyorum bugün wee baby nin pipetli büyük sulugunu bitirdi hep bitirmiyor ama en az yarısı kadar içiyor ve yaz ayı karpuz da yiyor her ek gıdada hatta her kasıkta teklif ediyorum acaba ben mi abartiyorum normal mi yarın genel çocuk doktoruna kontrolü var ama yine de sormak istedim