24 aylığız bugün tuvalet eğitimine başladık 3 kez çiş ve 1 kaka ile son verdik 😞 Lazımlıkta tam 2,5 saat oturduk ne kadar doğru bilmiyorum ama oyunlar oynadık kitap okuduk vs ama zerre damla yok kalkınca 5 dk içinde yaptı. Ara vermem doğru bir karar mı oldu bir yandan da çalışıyorum nasıl yapacağım hiç bilmiyorum. Nolur yardım konu hakkında