Kızlar yardımcı olabilecek olan biri varsa çok çok sevinrm 47 günlük bebeğim var kabız oldu kakasını beyaz yapıyo kati şekilde Cook ıkıniyo ama devamı gelmiyo hala da beyaz rengi hastaneye götürdük enfeksiyon dan dediler ilac falan hiç bişey vermediler Allahım ne yapacağım i sasrdim 3 gün oluyo hala duzelmedi aynı durumu yaşayan yardımcı olacak biri varsa lütfen yazmadan geçmesin