Adetime 2 gün var ben çok erken öğrendim dün kan verdim sonuç 30.4 cıktı yarın doktora gideyim mi yoksa biraz bekleyeyim mi ama gitmeden de içim rahat etmez hiç dikkat etmedim hamile olduğumu öğrenene kadar ağır sporlar yeme içme sigara çocuğum var kucağıma alıyorum ağır biraz falan gitsemmi bilemedim ne süreçteyiz acaba