Gokcenur_55_61 Emzirirken saç boyamak sakıncalı mı herkes farklı söylüyor siz ne düşünüyorsunuz bu konuda…
Alerjikrinit Gokcenur_55_61 boyayan var kendi tercihiniz sigara içmek gibi. Zararı olur illa ki kimyasal ama yaptıran da var sonuç olarak. Açık havada boyatın diyor bazı doktorlar , ben boyatmıyorum hamilelikle birlikte neredeyse 2 buçuk sene oldu. Çok hayati bir şey değil sonuçta
Gokcenur_55_61 Nebilemne yaa bna boya dediler bişey olmaz boyadım bende şimdi de iyi değil diyorlar bebeğim 48 günlük
Aybalosmoms Ben ombre yaptırdım kuaförüm dip yapmak istemedi, hem uğraşırsın her ay hem de emzirirken önermiyorum dedi
Gokcenur_55_61 Alerjikrinit boyadım ama yanına gelmedim emzirdim babasına verdim yıkayıp geldim Allahın izniyle bişey olmaz