Pin_55 Bebeğim 6 aylık ve araba çok kullanışlı gelmedi bana hem çok büyük hem de kenarları çok korumasız düşme tehlikesi geçirdi bebeğim maalesef . Bu araba ve modelden kullananlar varsa memnun mu
Aselemine27 Pin_55 gayet güzel memnun bende ki joie litetrax gayet güvenli sizdeki model arkadaşımda var çok beğeniyor oda
mervekb Pin_55 joie litetrax 4dlk kullanıyoruz bagaj sorunu dışında bebek için gayet kullanışlı bize göre. Zaten bebeğin rahatını düşünerek bu modeli almıştık biraz da kendimizi düşünsek iyi olurmuş 😅
Pin_55 Aselemine27 litetrax daha güzel versatrax modeli o kadar güvenli değil fotoğraflara bakınca anlayacaksınız ☺️
Pin_55 mervekb keşke kabin boy alsaymışız diyorum versatrax modeli özellikle kenarları çok boş çocuk içinde emanet gibi ve aşırı kaba
mervekb Pin_55 bugün şehirler arası yolculuk yaptık, tekerlerini çıkartıp koyduk arabaya anca öyle bize de bagajda yer kaldı