Prenses21 Kizlar dusunuyorum fiyatlarini biliyomusunuz bu lazerin acisi varmi ve kompile bitiyomu tuyler bilgilendirirmisiniz
Heawenmom Prenses21 O bende çok acımıştı herkesin acı eşiği farklı tabi ki , baya önceden yaptırmıştım. Ütü sistemli olan daha iyi geldi bana. Komple de bitmiyor bu arada öyle diyorlar ama tek tük bile olsa muhakkak çıkıyor, o kadarı da idare edilebilir.
zeyn6 Prenses21 ben bu yöntemle 6 lı paket almıştım 2 yıl önce kıllarım ise bitti sayılır daha yenide bir paket aldım kalanlar için bikini ve kol altı 2 bin tl ye anlaştım çok memnun kaldım gebeliğimde bile aşırı tüylenme sorunu yaşamadım çok bğyük rahatlık lazer bence acısıda evet bikini bölgesinde acı hissediyosunuz ama işlem bittiğinde unutuyosunuz bile yaptırdığınızı dayanılmicak bir yanı yok ben hastane bünyesinde yaptırdım bana %70 bitme garantisi vermişlerdi gerçekten dedikleri oranda da azaldı kimse %100 bitirme garantisi veremez zaten