İyi akşamlar anneler benim bı derdim var kimse anlamıyor belki siz anlarsınız benim kızım 7 aylık çok ağlayan bir bebek değil kakasını da normal yapıyor yani çok zorlanmıyor ama 20 gün önce anneme geldik orda göbek deliğinin şiştiğini ve dışa doğru çıktığını fark ettim annem anormal bir durum olsa ağlar diyo ama benim içim rahat değil doktora götürün diyeceksiniz ama memlekete dönünce götürmem lazım çünkü burada hastane aşırı uzak götürecek kimsem yok 1 haftaya kadar döneceğim o zamana kadar içimi rahatlatacak bir şey söyleyin lütfen bu nedir neden olmuş olabilir