Bebeğim 4 ay 4 günlük. Normalde gece uykusuna 8.30-9 gibi dalıyor. Gündüz uykularında problem yok fakat gece uykusunda geçişte çok zorlanıyor. Tam uyutuyor öbür odaya geçiyorum ağlıyor geri geliyor sallıyorum emziğini veriyorum gidiyorum 10 dk sonra yine aynı. Bu tam dalana kadar belki 10-20 kez tekrarlanıyor. Bu nedir çözemedim ya yok mu bunun bir çaresi :(