beyzacmvrc cansuyagmur bebek doğdugunds Alinan.topuk kanından sma ya da bakıyorlar zaten eger onun içinse Alınan topuk kaninin sonucunda eğer bir anormallik olursa herhangi bir tahlil olumsuz gelirse sağlık ocağı arıyormuş Eğer tahliller temizse aramiyorlarmis
ceriio cansuyagmur eşiniz için yapılıyor normalde benim eşim de verdi sağlık ocağında ama bazı yerler yapmıyormus sanırım. Sonuçları baya geç çikabiliyor. Bir de hiç çocuğu olmayan ailelere yapılıyor diye duymuştum sanırım sizin bağlı olduğunuz aile hekimine gidip bilgi alirsaniz daha iyi olur
cansuyagmur ceriio yeğenimizde sma çıktı. onun doktoru akrbalarınız mutlaka yaptırsın demiş. birde eşimle bizimde anne tarafımızdan akrabalık var. mutlaka yaptırmam lazım, devlette yada özel. devlet olsa çok iyi olur inşallah yarın yaptırabilirz
Zehrakizim06 cansuyagmur evet yaparlar benim eşime yaptılar gidip biz sma testi yaptırmak istiyoruz diyorsunuz yapıyorlar
cansuyagmur Zehrakizim06 teşekkür ederim sadece kayıtlı olduğunuz sağlık ocağı mı yapar acaba. farklı bşr sağlık ocağına desek yaparlar mı bilginiz var mı
cansuyagmur tuanamoms_07 teşekkür ederim bağlı olduğu sağlık ocağı yapar değil mi ? mesela il dışında vs sağlık ocakları yapar mı acaba
tuanamoms_07 cansuyagmur kendi sağlık ocağınızda vermeniz daha mantıklı çünkü 6 ayda falan çıkabiliyor sonuç
ceriio cansuyagmur belki bunu söyleyince yaptırılır. Çok geçmiş olsun yeğeninize de 😔 ama devlette çok geç çıkıyor eşim subat gibi verdi testi hala gelmedi sonuç
cansuyagmur eşim test verdi sağolun kızlar. herkes versin lğtfen. hiçte zorluk çıkarmadılar. sonuç 2 ila 6 ay arasında çıkarmış