Bebeğim 2 aylık 1 haftadır her gün aynı saatlerde ağlıyor.20:00 -23:00 -a kadar ağlıyor ,hep emmek istiyor.Karnıda tok biliyorum.Buyüzden hep yanımda yatırıyorum,uykuya geçiyor 5 dakkadan bir kalkıyor tekrar emiyor.Böyle durum yaşıyan varmı arananızda ne yapmam lazım?