Kızlar ilk ve tek çocuğum bu yüzden bu konuda çok tecrübesizim. Daha önce sünnet ettirecektim ama elimde olmayan bazı sıkıntılarimiz yüzünden ertelendi hep. Daha da uzasın istemiyorum hazır mevsimlerden yaz iken sünnet işini de aradan cikarmak istiyorum. Yarın randevu aldım getirin muayene edelim dediler. Zaten annemler, erkek kardeşim başımın etini yedi daha kendini bile bilmiyor niye sünnet ettiriyorsun diye. Bir yandan onlar da beni şüphelendiriyor acaba erken mi diyorum.
Sünnet sonrası ne yapacağım? Sünnet kulodu Almama gerek var mı ? İlk gün nasıl geceelcek 2. Gün nasıl geçecek? Zaten canı çok tatlı hafif bı surat assam ağlayan bı çocuk. Her anne gibi ben de kıyamıyorum ama eninde sonunda olacak kacari yok.. lütfen tecrübeli anneler yazsın 🥰🥰💙