Benim kızım 1 yaşında ne zaman annemlere gelsek tatile kızım annemi istiyor hep beni istemiyor kalabalıkta beni unutuyor. Ben mesela disari çıkıyorum beni 2 saat görmüyor gördüğünde de öyle çok heyecanlanmiyor. Bu durum normal mi sizce sevgili anneler? Sizin çocuklarınız nasıldı bu yaşlarda? Üzülüyorum ben anne olarak acaba beni sevmiyor mu diye sizce böyle mi?