zeynepolurmu Hamzaninannesi1411 açık lise en kolayı halk eğitimlerden kayıt oluyorsunuz ders kitapları veriyorlar örgün gibi zorlamıyorlar, üniversite içinde kaynak kitap alın ben YouTube üzerinden bi sayfa ile hazırlanmıştım kazandım üni de bitti şimdi meslek hayatına geçiş yapacağım Allah izin verirse
EndlessLove_ Hamzaninannesi1411 açıktan tıbbi sekreterlik okuyanlar var 60 70 ile atananlar oldu hatta böylesi de 40 yılda bir mi denk gelir artık bilmiyorum ama bende bu sene kayıt yaptıracam nasipse tıbbi sekreterliğe en olmadı özelde çalışırım
Gizemnaz_ EndlessLove_ nasıl kayıt yaptırıyoruz bilgi verebilirmisiniz yani üni okumamız mı gerekiyor
Alaucar Hamzaninannesi1411 açıktan meslek lisesi okul öncesi okudum akşamları dersler oluyor okul öncesi ile ilgili Birde bu senede 2 3 defa açık lise sınavları oluyor onda da matematik vb dersleri veriyorsux
zeynepolurmu Hamzaninannesi1411 hayır onu bilerek örgün seçtim sosyalleşmek ve sorumluluklardan biraz da olsun kaçmak için
Hamzaninannesi1411 zeynepolurmu anladım peki günde kaç kere gittiniz bebeğim var 1 yaşında onun için soruyorum
Hamzaninannesi1411 Drycl46 meslek lisesinde hafta sonu gidiliyor mu sınava giriliyor diye biliyordum imamhatip de hafta sonu gidiliyor diye biliyordum
Drycl46 Hamzaninannesi1411 gidiliyor tabikide okuduğunuz bölüm hangisi ise siz şöyle yapın halk eğitim merkezine gidip detaylı bilgi alın 😊
zeynepolurmu Hamzaninannesi1411 çocuk gelişimi geldi özellikle seçmedim bölüm seçme fırsatım yoktu maalesef çocuktan dolayı, haftada 4 gün giderdim bazen 5 saat bazen 6 bazen 4 saat ders sürerdi
Alaucar Hamzaninannesi1411 meslek okursanız dersler oluyor yani benim bildiğim düz lise okursanız sadece senede 2 3 defa sınava giriliyor
Hamzaninannesi1411 zeynepolurmu anladım bende çocuk gelişimi istiyorum aslında. Ama nasıl bişey deneyimim yok hiç puan ne kadar olmalı
Songulhiranur Açık lise sınavları artık online oluyor. Yani düz lise düşünüyorsan. Oradan mezun olman daha kolay. Ama.meslek sahibi olmak istiyorsanız üniversite sınavlarına girip bölüm okuyabilirsiniz bence
Hamzaninannesi1411 Songulhiranur açık lise okuyup üniversiteye normal gidersem bölüm seçip gidebilirim yani demi
Alya-Sena Songulhiranur artk sinavlar online degl aralik ayindan itibaren normal sniflarda olacak sinavlar meb aciklama yapti
EndlessLove_ Gizemnaz_ hali hazırda bir üni okuyorsanız veya ilk üniversitenizden mezun olduysanız sınavsız ikinci üniversite olarak kayıt yaptırabilirsiniz Anadolu üniversitesinden
EndlessLove_ Gizemnaz_ Şöyle bi bilgim var ama tahmini işte 🤷🏻♀️ net bilgiyi sayfalarında verirler takip edersiniz ara ara ☺️
Summerwine95 Hamzaninannesi1411 açık lise yerine çıraklık eğitim tarzı bir şey yapın.Meslek sahibi olursunuz
Alya-Sena Hamzaninannesi1411 ben acikdan duz lise okudum sinavlar ozaman online di bide diplomam olsun dedm. Ama keske meslek okusaydm diyorum universte sinavina girdim dusuk puan aldim muhtemelen bu sene bir yere yerlesemicem.