Kızlar bebeğim tüm gün ıkınıyor kriz geçiriyor ama bir türlü kakasını yapamıyor.kabız değil eminim çünkü yapınca da o kadar ıkınmaya sıvı kaka çıkıyor öyle katı değil yani.acaba bir çay kaşığı hakiki zeytinyağı versem yardımcı olması açısından sakıncası olur mu ?