Dlrmsmrc 1.si çoçuğa gece gündüz tek başına bakmak gerçekten çok zor bir durum ben yaşıyorum 6aylık olucaz herseye herkese bağırıp yıkıp atasın geliyor bazen bazen kendimi çoçuguma bağırırken buluyorum hemen kendine gel napıyosun diyorum yaşadığın hayat eşin evin vs onun seçimi değil
2.si mama vermek kötü bişy değil yetmedimi verirsin doyar olur biter önce sağdıcın sütü verirsin veya emzirirsin doymazsa birazda mama verirsin hiç emmeyen mamayla büyüyen çoçuklar bar dünyanın sonu değil kendin böyle düşünmeye başladığında kimin ne dediğinide umursamamaya başlayacaksın
3.sü sen yetersiz değilsin hiç bi anne yetersiz değil bebeğine karşı sen onun tanıdığı bildiği tek kokusun tek bağısın ne babasında senle oldugu gibi olur ne başkasında ve bebekler herkese farklı davranıyor benim kızım öyle hiç yoktan bende kuçak banannesinde laf ister dedesinde kuçak ister babasını pek görmüyo🤣🤣
4.sü evet bazen gerçekten çekilmez oluyorlar zor dayanıyor insan iki gece önce o kadar ağladı ki çığlık atmamak için kedimi zor tuttum ve içerde kaynanam vardı bi yandan onun dırdırı ama gece bitti gündüz oldu rahatladı ama gece yapmadığım kalması kuçağımda mi gezdirmedim masaj mi yapmadım şerbet mi vermedim ne sıkıntısı var bilemiyorsun ama elinden geleni yapıyorsun işte Çünki
Sen onun meleğisin