Herkese merhaba,bebeğim on gün sonra 5 aylık olacak ,sıcaklarda emmesi azaldı ve çok da terlediği için iyice sıvı kaybı yaşar korkusu ile mama veriyorum .Çünkü bezler de hiç ağır değil (yumurta kadar derler ya bizimkiler hafif )
Sizde durumlar nedir ,bebeklerinizin beslenmesini etkiledi mi sıcaklar ?
Teşekkürler