Zeytmz Kızlar acillll yardım emıyor emdikten biraz zaman sonra kusuyor peynirimsi yoğurt gibi kesik süt kusuyor neden oluyor 5aylık bebegım bilen varsa acil yazsın
Minnospanda Zeytmz sütün yariyo derler öyle kusmasi iyi diye biliyorum genelde 6 7 aya kadar devam ediyor
Demoo Zeytmz valla yaradığını ilk defa duydum bence hurafe. Bebeğin üşütmüş olabilir, reflüsü olabilir falan bunlarla ilgilenmek yararına olabilir bence
tuanamoms_07 Zeytmz canım o doyduğunu gösteriyor. Mide asidi ile sütün yağlı kısmı birleşince lor gibi oluyor ve bebek onu atıyor endişelenme
ilkaay0 -yavrukus- aynen bende öyle biliyorum benim bebeğimde 2.5 aylık bazen kesik yoğurt gibi kusuyo bazen süt kusuyo. Bebek sütten kendine yarayan kısmı proteini vs midesinde tutarmış gerisini posa olarak kusarmış
RobinScherbatskyy -yavrukus- reflü olsa fışkırarakta kusması gerekir sadece su gibi kusmayla reflü denmezki
alpinannesi__ Zeytmz bizde anne veya bebek üşütmüş derlerdi öyle kusunca ilk kez duydum sütün yaradığı için o şekilde kustuğunu bence üşütmek ve reflü daha mantıklı sanki
RobinScherbatskyy alpinannesi__ eskilerin bir söylentisi daha😄 süt mideye indiği ve fazla geldiği için kusar bebek mide asitide süt kesiği yapar o yüzden peynir gibi kusar üşütmekle bir alakası yok yani
-yavrukus- RobinScherbatskyy yani ben de bilmiyorum Reflü olmadı çok şükür bebeğim peynir gibi çok kusuyordu hastaneye gittiğimizde doktor kesik kesik peynir gibi kusması iyi olur yarıyor sütün eğer su gibi kusarsa Reflü veya mide üşütmesi olabilir demişti fazla gelince de kusar demişti ben de doktorun yalancısıyım 😂
RobinScherbatskyy marisback bu konuda yeni doğum yaptığımda çok darlanmıştım😄 sütün üşümüş derdi kaynanam o ne demekse hahshbdhfdv soğuk su içtiğim içinmiş öyle diyodu😄