Defneebebeekk Dogum yapalı daha 17 gün oldu ama nedense sütüm azaldı nasıl attirabilirim rezene aldim onu icicem başka ne yapabilirim
Yeniannee23 @Defneebebeekk aslında bazı danışmanlar rezeneyi önermiyo. Ben 3 saatte bir mutlaka sütümü sagiyorum bebeğim 2 ay kuvezde kalmasına rağmen çok şükür azalma ve kesilme olmadı su ve uyku çok önemli. Uyuyunca sütüm artar yorulunca da bı öncekine göre az çıkar.