3 kez kakasında çok minik kan gördüm ve kakası bazen mukuslu alerjiden şüpheleniyorum . 1 kez minicik kan çıktığında mangal yemiştim ondandır dedim ama 3 kez minik minik görünce korkmaya başladım devlette hicbir hastanede boşluk yok 1 aydir randevu bulamıyorum . Eğer alerji varsa ve ben geç kalıyorsam bisey olur mu :(