Kızlar ıkı gündür asla ıstahı yok gündüz sadece 2 kez beslenıyor o kdar gece mama ıcıyor sorun yok fakat gunduzlerı zorla ıcırıyorum resmen doktorum da az beslenmeden dolayı diyor ama niye ıcmıyor bu çocuk mama yaaa kafayı yicem gerçekten dişten dolayı mı atak haftası mı anlamadım