Google Merhaba arkadaşlar kızım 10 Aylık uyanıkken Gözlerini sürekli kaşıyor ikisini birden, kızarıyor, uyandıgında çapaklanma oluyor gözlerinde yarına randevu aldık doktordan fakat sürekli kaşıyor ne yapcagımı bilemedim
G-Liva Benimkide aynı canım. Acil doktoru viral enfeksiyondur dedi damla yazdı antibiyotik kullan geçmezse damla kullan dedi. Çaylı pamuk sürünce rahatlıyo çocuk kaşıntı gidiyor en azından. Antibiyotikle geçmeyince damlaya başladım benok hafif kızarık şuanda. Bir de bi tanıdığım diş çıkarırken kızarması normal dedi
Google Malesef, napacaz tam bilemiyorum sürekli kaşıyor yani gözünü açamaz duruma geldi kaşımaktan 2 gündür :(
Kubranurbaysal1 Google canım benim kızımda şuan o durumda doktora götürdüm, mikrop kapmış dedi iki tane göz damlası verdi çapaklanma içinde temiz suyu kaynat soğut sonra mendille hafifçe sil dedi
Eftelya-29 Benim çocuklarında geçen öyle oldu hatta öksürük filan da oldu anne sütü damlattim kaynamış ilinmis suyu pamukla sildim ve sarımsak yedirdim ertesi gune geçti üzülmeyin geçer gidin doktora yinede 🥰
Ezgidurununannesi Canım sakın ihmal etme sakın hemen doktora git. Ben yaptım o hatayı 5 gün boyu geçer dedim cocuk gözünü ovalamaktan korneasına zarar vermiş. Suan 2.50 astigmat oldu doktor 1 sene içinde ya düzelir yada gözlük desi. Bunlar bebek oldukları için korneaları incecik zar gibiymiş. Benim bebeğimin ki alerjiden kaynaklanmış. Ne olur hemen doktora git