Ayse_3434 Merhaba güzel anneler size birşey sormak istiyorum oğlum 1 yaşına girecek asla ek gıda yemiyor su dahil içmiyo çok yıprandım hep memede eşim de çocuk durmayınca acaba sütün mü yok niye ağlıyor diyor yıprandım bana ne önerirsiniz
Oyle-iste Ayse_3434 doktor a danıştın mı böyle durumlarda sütten kesildiğini okumuştum burda bi postta ne kadar doğru ne kadar yanlış bilemem
Ayse_3434 Doktorum çok normal karşılıyor ama bence değil çünkü beni emzik olarak kullanıyor gün boyu gecede öylt bir şekilde bırakıp ek gıdaya başlaması lzım